Bestel informatie

  • Wanneer wordt de bestelling verzonden en geleverd?

    Maandag tot met vrijdag vóór 17.00 uur besteld en betaald - mits op voorraad - dan ontvangt u uw bestelling in 97% van de gevallen de volgende dag. Uitgezonderd Zondag drukke feestdagen.

    97% zekerheid op de volgende dag in huis is het eerlijke antwoord vanuit transportbedrijf zelf, voor binnen Nederland.
    De garantie morgen in huis kan niet gegarandeerd worden door bedrijven die via postnl verzenden. 
    Als het naar een ander land gaat kan wat langer duren, afhankelijk van het land en de regeling die PostNL heeft met een ander transportbedrijf in dat land. Hier op kunnen wij als Yogini geen enkele invloed op uit oefenen en ligt geheel bij de infrastructuur van de transportbedrijven.

    Zodra het bij ons klaar is om te verzenden komt er een track en trace die u per mail onmiddellijk ontvangen zodat u de verzending kunt volgen.

  • Orderbevestiging niet ontvangen?

    Er word automatisch een orderbevestiging gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Als u geen orderbevestiging heeft ontvangen, kan dit door verschillende redenen komen:

    Het door u opgegeven e-mailadres is niet juist, in dit geval zult u geen verdere e-mails van ons ontvangen. Wenst u wel e-mail te ontvangen, stuur dan een e-mail naar yogitri met het verzoek uw orderbevestiging naar het juiste e-mailadres te sturen en mail het juiste e-mailadres mee.

    De orderbevestiging is in uw spambox terecht gekomen. U kunt deze dan vanuit uw spambox verplaatsen naar uw gewone inbox. Andere e-mails van ons komen dan voortaan binnen in uw inbox.

  • Geen track en trace ontvangen?

    Dit kan verschillende redenen hebben:

    De track en trace link is in uw spambox terecht gekomen, er is een onjuist e-mailadres opgegeven of door onbekende redenen is een technische storing ontstaan.

    U ontvangt ook geen track en trace link als een product niet voorradig is:

    Bij alle producten staat erbij vermeld of iets op voorraad is of niet, met de groene tekst "Op voorraad". 

    Selecteer een kleur en/of maat, dan ziet u de indicatie levertijd staan, om die reden kan uw bestelling niet dezelfde dag verzonden worden en ontvangt u ook geen track en trace link.


    Heeft u (meerdere) producten besteld waaronder een product niet op voorraad is ?
    De facturen worden automatisch door ons systeem aangemaakt als (alle) leverbare producten op voorraad zijn en direct geleverd kunnen worden. Als u meerdere producten heeft besteld en er staat bijvoorbeeld bij 1 van de producten "levertijd drie dagen" erbij vermeld, dan word het product voor u besteld (of is al reeds besteld door ons) en/of uit een ander magazijn gehaald.
    Zodra uw bestelling compleet is, maken wij de factuur, voegen deze bij de verzending toe en u ontvangt op de dag van verzending de track en trace link per e-mail.

    Als de levertijd onverwacht langer is en/of er bijzonderheden zijn, ontvangt u binnen een werkdag informatie van ons over de levertijd en zullen wij met u overleggen wat de mogelijkheden zijn. yogitri wenst bij te dragen aan zo min mogelijk milieubelasting en onnodig transportwagens te laten rijden. Een mooie (yoga) gezegde is "geduld is een schone zaak".

    Optimale service bieden is voor yogitri belangrijk, daarom hebben wij vele controle elementen ingebouwd waardoor wij vrijwel altijd overzicht houden in alle order verwerkings processen. U kunt erop vertrouwen, dat wij u op de hoogte brengen met de nodige informatie omtrent uw bestelling die voor u van belang zijn.

  • Kan ik mijn bestelling ergens anders laten leveren?

    Op de afrekenpagina zijn verschillende mogelijkheden:
    U kunt kiezen voor een bezorgadres en voor een ander factuuradres.

    Zodra uw bestelling naar het door u opgegeven bezorgadres verzonden is, kunnen wij deze niet meer laten verzenden naar een ander bezorgadres.

    Is uw bestelling door ons nog niet verzonden, dan kunt u dit voor 16.30 uur laten aanpassen: 
    Stuur een e-mail aan yogitri met uw ordernummer en het juiste bezorgadres.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Dit kan op een ieder door u gewenst moment door ons een e-mail sturen met het verzoek om de bestelling te annuleren.

    Indien u twee of meerdere dezelfde bestellingen heeft geplaatst, zullen wij de dubbele bestellingen zelf annuleren zodat er maar een betaalde bestelling overblijft. Als wij dubbele betalingen ontvangen, crediteren wij deze zo spoedig mogelijk. Indien de transactie in zijn geheel niet gelukt is, ontvangt u hierover alsnog een bericht of u de bestelling nog wenst te ontvangen met de bijbehorende betalingsmogelijkheden.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Als u een bestelling heeft geplaatst en u wenst deze nadien nog te wijzigen, dan kunt u ons een e-mail sturen met zo duidelijk mogelijk erbij te vermelden dat het een wijziging c.q. toevoeging van een of meerdere artikelen betreft. Graag uw ordernummer en het artikelnummer erbij vermelden.
    Zolang uw bestelling nog niet verzonden is, kunnen wij uw wensen nog wijzigen.

  • Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld. Kan ik deze wijzigen?

    Als u een verkeerd e-mailadres hebt gebruikt dan kunt u ons een e-mail sturen met het juiste adres.

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Meer weten over yogitri Verzendkosten?

  • Ik heb een bestelling geplaatst, hoe kom ik aan een factuur?

    Wij voegen de factuur standaard bij de verzending toe. Indien u dit niet wenst, kunt u dit per e-mail doorgeven. Ook kunt u uw factuur via een PDF bestand in een e-mail ontvangen, daarvoor graag uw ordernummer erbij vermelden.

Levertijd van een product

  • Wat is de levertijd?

    Op elke productpagina staat vermeld of een product "op voorraad" is.
    Indien iets niet op voorraad is, staat bij elk product erbij wat de verwachte levertijd zal zijn.
    De levertijd hebben wij zo nauwkeurig als mogelijk ingeschat, uitzonderingen zijn nagelaten zoals b.v. een extra douane controle van onze leveringen die wij vanuit het buitenland ontvangen of grote bestellingen door klanten van een product in een kleur, zodat deze nagenoeg of in zijn geheel tijdelijk uitverkocht zijn.

    Meer weten over Yogini levertijden?

  • Is een product op voorraad?

    Yogitri heeft gemiddeld 95% van de aangeboden producten op voorraad in onze eigen magazijnen.

    Producten waarbij staat vermeld dat deze "op voorraad" zijn, zullen dezelfde dag worden verzonden als het voor 17,00 uur is.

    Bestellingen die 17.00 uur geplaatst worden zullen de volgende werk da in behandeling genomen worden.
    Bij producten die er in verschillende kleuren en maten zijn staat bij elk product afzonderlijk of het op voorraad is, of wat de verwachte levertijd is.

    Producten waarbij een aantal dagen staat vermeld, (dus een andere datum), worden voor u besteld bij onze leverancier en verwachten wij op deze datum te kunnen verzenden. (indicatie)

    Doorgaans heeft u dit dan de volgende werkdag in huis/wordt dit geleverd door PostNL.

    Let u op a.u.b.: Orders worden verzonden wanneer deze compleet zijn!

    Verzendbevestiging: U ontvangt wanneer uw order is verzonden vervolgens een verzendbevestiging met daarin een tracking, mocht u hiervoor gekozen hebben!

  • Ik wil grotere aantallen bestellen, is dat op voorraad?

    Yogini heeft over het algemeen van onze producten een grote voorraad in ons magazijn voorradig en kunnen dit dan ook direct uitleveren. Mocht dit toch niet het geval bij grote afname ontvangt u binnen 24 uur een email van ons met de informatie over uw bestelling met de mogelijkheden die ter beschikking zijn.

Retour

  • Ik wil een product retour sturen, hoe werkt dat?

    Indien je een ontvangen order retour wilt sturen kan je via onderstaande link alle informatie vinden hoe dit in zijn werk gaat.

    Hoe werkt het retour sturen van een order?

  • Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, wat nu?

    Als u uw order retour gestuurd hebt naar ons, binnen de 14 dagen retourstermijn, zal deze binnen 2-4 werkdagen door onze retourservice worden behandeld. Als deze retour behandeld is, ontvangt u van ons een e-mail met de wijze waarop het is afgehandeld voor u.

    Creditatie van geretourneerde orders geschied meestal, na behandeling, direct!

    De verwerking welke de betaalprovider/bank dan nog nodig heeft is circa: 2-4 werkdagen. 

    Betalingen met Creditcard of vanuit België, kan wat langer duren is onze ervaring, eer het verwerkt is.

    Retour betalingen vanuit bestelde Beslist-orders, worden na behandeling retour, periodiek, binnen 7-10 werkdagen retour geboekt!

  • Ik heb mijn bestelling ontvangen maar incompleet

    Als uw bestelling afgeleverd is en blijkt deze incompleet te zijn, dan kan het zijn dat uw bestelling in meerdere verzendingen is verzonden.
    Dit ontstaat als uw bestelling niet in 1 pakket past en meerdere pakketten nodig zijn. Dit kunt u ook terug vinden in de track en trace link.
    Een product dat niet voorradig was wordt je nageleverd, hierover ontvangt u dan de nodige informatie.

    Er is iets anders misgegaan: wij zijn b.v. vergeten een product in te pakken. Als dit het geval is, dan bij bij voorbaat onze verontschuldiging voor dit ongemak. Graag een e-mail sturen met hierbij uw ordernummer en het ontbrekende artikelnummer, wij zullen dan alsnog ervoor zorg dragen dat u het ontbrekende product ontvangt of u ontvangt het aankoopbedrag van het ontbrekende product terug.

  • Ik heb een verkeerd/beschadigd product ontvangen, wat nu?

    U kunt ons een e-mail met uw ordernummer sturen met wat er niet goed is gegaan en wij zullen binnen 1 werkdag reageren met een juiste oplossing.

  • Ik zie dat mijn bestelling retour afzender is, wat nu?

    Als uw bestelling vanuit PostNL retour gestuurd wordt/is naar ons, zullen wij na ontvangst bij Yogitri contact met u opnemen.
    In vele gevallen gaat het om een foutje in het adres. Als U dit zelf al heeft geconstateerd, graag zo spoedig mogelijk aan Yogitri doorgeven, zodat wij zo snel mogelijk deze bestelling opnieuw kunnen opsturen of samen met u een andere oplossing vinden.

  • Hoe lang duurt het voor mijn retour gestuurde bestelling is verwerkt?

    Als u uw order retour gestuurd heeft naar ons, binnen de retourstermijn, zal deze binnen 2-4 werkdagen door onze retourservice worden behandeld.

    Als deze retour behandeld is, ontvangt u van ons een e-mail, met de wijze waarop het is afgehandeld voor u.

    Creditatie van geretourneerde orders geschied meestal, na behandeling, direct! De verwerking welke de betaalprovider/bank dan nog nodig heeft is circa: 2-4 werkdagen.

    Betalingen met Creditcard of vanuit België, kan wat langer duren is onze ervaring, eer het verwerkt is.

    I.v.m. Beslist niet beschikt over de volledige gegevens, wordt u gevraagd (per e-mail) om uw bankgegevens.

Product informatie

  • Ik heb een vraag over de werking van een product

    Als u een vraag of opmerking heeft over de werking of mogelijkheden van een product, probeert de vraag of opmerking dan zo duidelijk mogelijk voor ons te omschrijven. Wij proberen u dan zo snel mogelijk een passend antwoord te geven.

  • Ik ben op zoek naar een specifiek product

    Product wat is zoek staat niet op de website?
    Indien en product niet op onze website staat, of niet meer op onze website staat.
    Is dit niet meer leverbaar en zal ook niet meer terug komen in ons assortiment.
    Wij kiezen ons assortiment zorgvuldig uit, waarbij er vele overwegingen en omstandigheden in acht nemen die voor ons bepalend zijn. Ons assortiment word wel voortdurend uitgebreid met nieuwe producten die passen in zuivere dienstbaarheid voor onze doelgroep.

  • Ik denk dat de product informatie niet juist of onvolledige informatie op de website staat.

    Als u een bepaald product ziet op onze site, waarvan u denkt dat deze informatie hiervan niet juist of volledig is, stellen wij uw mening op prijs en vragen u via een e-mail met de link van het product en de eventuele aanpassing/toevoeging die gedaan dient te worden. Wij komen zo snel mogelijk terug op uw beving en eventuele aanpassingen doorvoeren.

  • Meerdere kleuren bestellen en toch in aanmerking komen voor korting?

    Dat kan. Wanneer u meerdere kleuren wilt bestellen zijn de kortingen ook van toepassing. Voer dan eerst een kleur in voor het totaal aantal kussens dat u wenst te ontvangen. Bij het invoeren van de adresgegevens is onderin ruimte "uw bericht aan ons". Geef hier de gewenste aantallen en kleuren aan die gewenst zijn om te ontvangen.

Offerte aanvragen

  • Ik wil een offerte hebben voor afname van een grotere aantallen.

    Indien een u offerte wilt opvragen voor een grote bestelling buiten de standaard kortingsstaffels.
    Geldig bij bestelling boven de € 1000,00 of een afwijkend product en bij bedrijven met eerder gemaakte afspraken.

    U dient in te loggen via uw account of een account aan te maken en de producten met de bijbehorende aantal als een bestelling in te voeren.
    1. Ga naar uw account of maak een account aan.
    2. Selecteert alle producten en product aantallen waar u een prijsopgave van wenst te ontvangen.
    3. Ga naar afrekenen.
    4. Kies bij afrekenen voor de optie “vooraf overmaken”
    5. Voer het woord: Prijsopgave in bij het veld “Opmerking”.
    Wij zullen binnen 24 uur en de offerte en een mail opsturen met de mogelijkheden.
    Als de voor u passend is zal deze bestelling met de bijbehorende gegevens over gaan maar een definitieve bestelling met eventuele aanpassingen als u hiermee akkoord bent gegaan.
    Als u de order wilt annuleren of heeft geen reactie gegeven binnen 14 dagen zal deze order in zin geheel worden verwijderd.

    Meer weten over Yogini kortingsbeleid?

  • Is er een inlog op de site voor wederverkopers?

    Wij hebben (nog) geen inlog mogelijkheid. De prijzen die op onze site staan zijn groothandelsprijzen. Mocht u grotere hoeveelheden willen bestellen, dan verloopt de verkoop via e-mail. Wij zullen dan bekijken of wij eventueel een extra korting kunnen toepassen.

Overige vragen

  • Iets werkt niet goed?

    Yogitri doet er echt alles aan om u als klant zo goed en eerlijk mogelijk te dienen.
    Wij focussen ons op u te voorzien met u juiste informatie, prijzen, oprechtheid, duurzaam, veilig en vooral ook gemak in een zo snel mogelijk tijdbestek.

    Heeft u iets ontdekt wat gewijzigd dient te worden en wilt u dat met ons delen? Omschrijf zo duidelijk uw bevindingen via het contactformulier of e-mail, waarop wij zo spoedig mogelijk een antwoord zullen geven.

    Met de constante vernieuwing/wijzigen gaan wij alle uitdagen aan en zetten wij ons 100 % procent met alle passie en liefde in.
    Als professionele producent groothandel/webshop hebben wij te maken met tientallen verschillende bedrijven. Vele soorten internet diensten. Beveiliging, servers, verschillende bank, betaalproviders, transportbedrijven en vele ander soorten die allemaal gekoppeld zijn.

    In deze hele keten ontstaan wel eens ergens een storing/stagnatie, zodra dit bij ons bekend is proberen wij direct er alles aan te doen om dit uit te zoeken en op te lossen.
    Niet altijd kunnen wij dat direct oplossen of kan onze partner deze punten direct oplossen.
    Door de jaren heen zoeken wij naar bedrijven die in de breedste zin van het woord, eerlijke en betrouwbaar dienst kunnen verrichten.

    Maar dat alles altijd goed gaat zonder stagnaties is natuurlijk niet mogelijk, wenselijk weet u dat ook en kunt u begrip opbrengen als dit ergens ontstaat. Als u toch misschien ergens Initiaties in u zelf ervaart, deze uitdaging wenst omzetten naar vrede in u zelf.

    Wij zijn dankbaar als u komt met eerlijk en oprechte verbeterpunten komt en wij andere mensen daarmee beter van dienst kunnen zijn. Ten alle tijden is oprechte eerlijkheid en uiterste positieve inzet ons uitgangspunt.

    Eerlijkheid duurt het langst. Als er iets niet goed is gegaan dragen willen wij vanzelfsprekend altijd onze verantwoordelijkheid hierin nemen. Dat voelt voor ons goed. Natuurlijk werkten wij voor ons bestaansrecht te behouden. En zo af te toe nemen wij ook verliezen waarbij wij een gevoel hebben dat het niet zo eerlijk is. Uiteraard hoort dat ook bij het leven om dat te moeten accepteren.
    Als u ons ook een dienst wilt geven en gunt? Is het voor ons heel fijn een review te plaatsen wat ons ten goede komt en zo minder geld hoeven uit te geven aan de mega gigant Google en onze prijzen zo laag mogelijk te houden voor onze bezoekers.
    Wij wensen u een eerlijke en vredige dag toe!
    Het Yogitri team

  • Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

    Uw bestelling ophalen kan van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur (tussen 13.00 uur en 13.30 uur zijn wij gesloten).

    Ons bezoeken kan van dinsdag t/m vrijdag van 9.00 tot 15.30 uur  behalve (tussen 12.30 uur en 13.30 uur). Graag per e-mail uw bezoek met ons afstemmen.

    Het kantoor van onze webshop is gevestigd aan de Weereweg 28 a, 1732 LL te Lutjewinkel. Graag ontvangen wij vooraf een berichtje wanneer u wenst langs te komen. N.B. er is geen pin mogelijkheid ter beschikking, contant betalen is daarom gewenst.

  • Zijn alle prijzen inclusief BTW ?

    Alle prijzen zijn in euro’s en inclusief BTW, wijzigingen voorbehouden.

  • Vraag aan Yogitri

    Omschrijf zo duidelijk uw vraag via het contactformulier of e-mail, waarop wij zo spoedig mogelijk een antwoord zullen geven.